אבל מה הקשר?
אתמול קיבלתי שאלה בווטסאפ. הבחורה החביבה היא מטפלת באומנות. היא כתבה לי שהיא עוקבת אחרי בפייסבוק ובווטסאפ, והיא הבינה את החשיבות של ליצור תוכן רלוונטי. רלוונטי למעגל השנה, רלוונטי לעסק שלה, רלוונטי ללקוחות. "אבל מה עושים שלא מוצאים קשר?" היא שאלה אותי. "איך אני יכולה למצוא קשר בין העסק שלי לכל הימים המיוחדים בלוח השנה? לדוגמא, חודש הבא מגיע פסח. איך אני מקשרת את כל מה שאני עושה לחג הזה"?
אני חייבת להודות. מדי פעם אני מקבלת שאלות בסגנון הזה, וזה לא מפתיע.
יש בעלי עסקים שיודעים מה הם צריכים לעשות, מבינים את החשיבות, אבל לא תמיד הם מצליחים לחשוב על רעיונות לתכנים שלהם. פעם גבר נחמד אמר לי "תביני, באינסטלציה אני אלוף. אני יכול לפתור לך בעיות ברגע. אני מחליף לך צינורות בבית ופותח סתימות בעיניים עצומות, אבל מה לי ולסיפורי תוכן"? המשפט הזה שלו שעשע אותי, אבל הבחור הזה צודק.
לא כולם מצליחים לפצח רעיונות או ליצור השראה לסיפורי תוכן, שרלוונטיים לעסק שלהם, בדיוק ברגע שהם נדרשים להם.
בדיוק בגלל זה, אני אוהבת סיעור מוחות. חשיבה משותפת ומפרה.
שתדעו, שגם בחברות הייטק גדולות, נוהגים לקיים"פגישות פיצוח".
נכנסים מלא מוחות לחדר אחד, ומתחילים לפצח את המוצר.
זה הרי חישוב פשוט: יותר מוחות, זה יותר רעיונות.
יותר רעיונות, יותר אפשרויות.
זו הסיבה שאני ממש מאמינה במפגשי ההשראה שלי.
פעם בחודש, פגישה קצרה בזום,ואנחנו מעלים ביחד רעיונות לתוכן.
תוך פחות משעה, אנחנו מייצרים אסטרטגיית תוכן לחודש שלם.
זה שיתוף, זה התייעצות, זה היכולת המשותפת להשיג הצלחות.
למה זה עובד? למה זה מצליח?
כי זה בדיוק זה: סיעור מוחות, זה הכפלת כוחות.
אז אם גם בעסק שלך, יש מקום לעוד השראה.
אם גם את זקוקה לעוד רעיונות, וסיעור מוחות,
ובעיקר לעוד הרבה תכנים,
דברי איתי.
אשמח ביחד איתך, להכפיל כוחות.