דקה לפני פורים, זה בדיוק הזמן!
"אנא ערף, העולם מצחיק אז צוחקים"
(קרקר נגד קרקר, הגשש החיוור)
מוצר טוב זה מצוין.
שירות טוב זה מעולה.
תוכן וסטוריטלינג מוצלח- זה הכי טוב.
אבל איך עושים סטוריטלינג טוב?
פשוט מייצרים רגש.
את זה כבר כולם יודעים.
תגרמו לקהל שלכם להתעצבן- הוא יתעורר.
תגרמו לקהל שלכם להזדהות- הוא לעולם לא יעזוב אתכם.
תגרמו לקהל שלכם להתרגש- הוא יתאהב בכם.
אבל רגע, חברים, מה עם להצחיק?
למה שלא תספרו בדיחה טובה?
בעלי עסקים יקרים, הגיע הזמן שתכניסו הומור לתכנים שלכם.
אתם לא חייבים לגרום לקהל שלכם להתגלגל מצחוק ולהשתנק, אבל גם אם תעלו לו חיוך על הפנים, גם אם אלו שקוראים אתכם יגחכו קלות, אתם לגמרי תוסיפו עוד כמה נקודות לחשבון שלכם . שתדעו..
הומור יוצר קשר. הוא מאפשר לכם להתחבר עם הלקוחות שלכם באופן חיובי ונעים. בנוסף, הומור מאפשר לכם להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלכם ולהפוך את התוכן שלכם למעניין ומרגש, וזה לכשעצמו, מקנה לכם יתרון יחסי בעולם השיווק. הומור יכול להיות כלי עזר מעולה להפחתת מתח בתקופות קשוחות, אבל הכי חשוב, הומור מקרב את הלקוחות אל המותג שלכם. אנשים רואים שאתם "לא תופסים את עצמכם ברצינות מדי" ומצליחים להתחבר אליכם..
תהיו רגועים. לא תמיד ולא כל הזמן. אתם לא צריכים להפוך לצ'ארלי צ'פלין או לשלישיית "זהו זה" (כן אני זקנה ויש לי דוגמאות של טיפוסים מצחיקנים זקנים!) אבל מדי פעם, כדאי מאוד שתשלבו משהו משעשע בתכנים שלכם. תצחקו על עצמכם. תצחקו על הלקוחות שלכם (בזהירות ובטוב טעם!), או שתצחקו קצת על התהליכים שיש לכם בעסק.
פשוט תנסו לשתף בכל דבר שיוכל לעורר חיוך בקרב מי שקורא אתכם.
אגב, גם אם אתם לא אנשים מצחיקים במיוחד, כדאי להתאמץ.
יודעים למה?
כי כשיש הומור בפוסט עסקי- שיווקי, הוא בדרך כלל מושך יותר תשומת לב וזוכה ליותר תגובות ושיתופים.
אז לכו לחפש בדיחות טובות, לכו לעורר חיוכים.
אני כבר מחייכת. ואתם?!