כפרה על דניאל הגרי!!!
פנס, בטריות, שישית מים ושימורים כבר יש לכם בממ"ד? יופי.
בטוח שגם אתם מודעים לכך, שפיקוד העורף ביקש שנהיה מוכנים לשעת חרום.
לא בטוח שהיא אכן תגיע בסוף, (טפו! חמסה! שום! בצל!)אבל אם כן, אנחנו ערוכים.
ומה עם התכנים העסקיים שלכם? גם שם יש לכם מאגר לשעת חרום?
תבינו.
אם עובדים בשיטה נכונה, אם מייצרים גאנט (נסביר מה זה בהמשך),
אם מתכננים את אסטרטגית התוכן שלנו, ובעיקר, אם מפסיקים להסתמך על המוזה (זו פיקציה! אין דבר כזה!) שלעולם לא תגיע,
אתם אמורים לדעת לכתוב תוכן באופן שוטף, וליצור פוסטים וסיפורים לעסק שלכם בלי כל בעיה.
אבל.. ותמיד יש אבל..
אם בכל זאת נתקעתם. אם בכל זאת אין לכם שום רעיון.
אם בכל זאת אתם לא מצליחים לחשוב על שום דבר,
טוב שיהיה לכם מאגר תכנים, "בנק" סיפורים של העסק, בדיוק ליום סגרירי שכזה.
איך עושים את זה? איך שנוח לכם!
פתחו קבוצת ווצאפ עם עצמכם. תורידו אפליקציית פתקים בטלפון. תקדישו מחברת נייר רק עבור העסק.
מה שעובד לכם הכי טוב. שם תוכלו לרכז את כל התכנים שלכם.
אבל איזה תכנים, שלומית? טוב ששאלתם!
הכל! כל התכנים!
לקוח שאל אתכם שאלה בווטסאפ? שאלה שאולי יכול להיות שעוד מישהו ישאל אתכם בעתיד? תעתיקו לשם. שלחו לכם מילות טובות ומחמאות על השירות שלכם? להעתיק לשם. מישהי הצטלמה עם המוצר שלכם ותייגה אתכם\ או שלחה תמונה? להעתיק לשם. קופץ לכם רעיון לתוכן באמצע הנהיגה? לא, רגע, קודם תעצרו את הרכב ורק אח"כ תעתיקו לשם..
תצ'מעו סוד: נכון שלרוב האנשים יש קבוצת ווטסאפ עם עצמם? אז לי יש עשר קבוצות עם עצמי. עשר!! באחת מהן יש רק רעיונות לפוסטים בפייסבוק. בקבוצה אחרת יש רעיונות לתכנים עבור הקבוצה הזו. בשלישית, יש לי מחשבות על סדרת הטלוויזיה שאני כותבת. ברביעית יש לי צילומי מסך של מחמאות של אנשים שקראו את הספרים שלי, וכו.. הבנתם? אני בונה מאגרי תוכן. לכל נושא. לעולם לא אתקע בלי רעיון לפוסט.
כי פולניה כמו פולניה , נערכת "לכל צרה שלא תבוא".
אתם לא צריכים להיות מופרעים כמוני. אתם לא צריכים מליון מאגרים שונים.
רק שני מאגרים בלבד:
אחד עם ציוד לשעת חרום בממ"ד, על מנת שלעולם לא נאלץ להשתמש בו (אמן!!!!)
והשני עם תכנים של העסק, כדי שתוכלו כל הזמן להשתמש בהם.
סמכו עלי.
זה קל, נוח ולגמרי שווה את המאמץ.
ואין כמו דניאל הגרי, נכון?😉