מה זה גאנט תוכן?

התיישבת מול המחשב ולא ידעת מה לכתוב?

המוח ריק, נגמרו הרעיונות, אבל אין לך ספק שצריך להעלות פוסט שיווקי היום?

כדאי שתכירו, את החבר הכי טוב של בעל העסק: גאנט התוכן.

גאנט תוכן הוא כלי אסטרטגי, אבל בעיקר חשוב ויעיל לתכנון תוכן ברשתות חברתיות עבור בעלי עסקים. הוא מאפשר תכנון מסודר של התוכן לאורך זמן ויצירת רצף ועקביות בפרסומים ובפוסטים.

למעשה מדובר ב"בנק תכנים", שמשובץ מראש בתאריכים הנכונים, ומתוזמן על ידי כלי התזמון.
כך שלדוגמה, בעל עסק יכול לשבת פעם בחודש, כדי לכתוב את כל התכנים של החודש הקרוב מראש, הוא משבץ בימים המתאימים, וכך הוא פטור מלהתעסק עם כתיבת תכנים שיווקים במהלך החודש הקרוב, בזמן שהפוסטים שהוא שיבץ, "מתפרסמים לבד".

ניתן לתזמן סוגים של תכנים, כדוגמת פוסטים, טקסטים, תמונות, סרטוני וידאו ועוד, במגוון רשתות חברתיות, ולהתאים כל סוג תוכן לפלטפורמת התוכן המותאמת שלה.
לדוגמה, בעלת עסק לעוגות יכולה לתכנן גאנט חודשי עם תכנים שקשורים לעיסוק שלה כמו: מתכונים חדשים, טיפים לאפייה, מבצעים מיוחדים ועוד, ולעלות הכול לפייסבוק. בעל חנות למוצרי ספורט יכול לתכנן גאנט שבועי הכולל סקירת מוצרים חדשים, עצות לאימונים ותחרויות לעוקבים, ולפרסם את הכול באינסטגרם. בעלת סטודיו ליוגה יכולה ליצור גאנט חודשי עם תכנים כמו תרגילי יוגה למתחילים באינסטגרם, טיפים לשיפור גמישות בפייסבוק, ופוסטים על אירועים מיוחדים בסטודיו בלינקדאין. וכך הלאה.
כל בעלי העסקים האלו, יכולים לכתוב, לתכנן ולתזמן מראש את התכנים בגאנט התוכן, ולמעשה מקלים על עצמם, ועל מלאכת השיווק השוטפת והיומיומית.

זה לא צריך להיות מסובך. להיפך. כדאי שבעל העסק יבחר את השיטה הקלה ביותר עבורו לתפעול.
גאנט התוכן ניתן לתכנון בכלים דיגיטליים כמו אקסל או Trello או אפילו באופן ידני על לוח או ביומן. העיקר ליצור תוכנית אסטרטגית אבל גמישה לפרסום תוכן עקבי ואיכותי ברשתות החברתיות.
יישום נכון של גאנט תוכן יביא לאסטרטגיית תוכן אפקטיבית ומקצועית, לצד הקלה ונוחות מרבית לבעל העסק.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן