הכל מתחלק לחמש.

ישר ולעניין.
קבלו תשובה לשאלה הכי בוערת!

"הבנתי שלומית. סיפור זה חשוב. הבנתי שזה יוצר שייכות\ אמון\ מעורבות וכל זה. הבנתי שאני לא אמור לשווק או לפרסם יותר מדי, אלא ליצור מערכת יחסים באמצעות סיפורים. אבל בחיאת שלומית, מה לעזאזל לכתוב? איזה סיפורים אפשר לספר?"

זו השאלה שאני הכי הרבה נשאלת. בעלי עסקים פשוט רוצים לדעת מה לכתוב. באיזה סיפורים כדאי להם להשתמש כשהם כותבים את הסיפור של העסק שלהם.

אז הנה.
קבלו את "חמישה מי יודע"?
חמשה סוגי תוכן שיוכלו לעזור לכם בכל מצב.

 

  1. ידע כללי על העסק: טיפים, רעיונות, שיטות, תוכן על העיסוק שלכם. השתמשו בכל ידע שאתם יכולים לתת. תנו ערך בנדיבות. ספרו על תחום העסק. ספרו על הרעיון הכללי ועל כל דרכי הפעולה שקיימות בו פשוט דברו על מה שאתם אוהבים ועל מה שאתם עושים.

 

  1. לקוחות: ספרו סיפורים של לקוחות. לקוחות שעזרתם להם. לקוחות שאתם מלווים עכשיו. ספרו סיפורי הצלחות. צרפו עדויות: הודעות ווטסאפ מחמיאות. המלצות של לקוחות. סרטוני וידאו. כל דבר\ כל אחד שיעיד על ההצלחה והמומחיות שלכם- מלבד אתם בעצמכם.

 

  1. אתם\ בעל העסק: על חיבור אישי כבר דברנו, זוכרים? ספרו על עצמכם. איך התגלגלתם לעסק הזה. למה דווקא אתם. למה דווקא העסק הזה. מה למדתם. איזה ניסיון יש לכם בתחום. באילו קשיים אתם נתקלים. מה הכי כייף לכם. ממה אתם הכי נהנים בפעילות העסקית שלכם. דברו על עצמכם- והרבה תיצרו קשר אישי ואמון.

 

  1. תועלות\ יתרונות: למה שמישהו יקנה ממכם משהו? למה מישהו זקוק לליוויי שלכם? אילו יתרונות יש לכם, אבל יותר מזה, מה יקרה ללקוח שלכם אחרי שירכוש ממכם את השירות? איך החיים שלו יראו? איזה פתרון הוא יקבל? איזה איכות חיים תהיה לו? ספרו עוד ועוד על "החיים הכי טובים" שהלקוח יזכה להם אחרי שישתמש בשירות שלכם. תנו ללקוח הצצה ל"חיים ללא הבעיה" שכרגע הוא סובל ממנה. שכנעו אותו שהכל פתיר ושזה אפשרי.

 

  1. פתרון התנגדויות: תעלו תשובות ופתרונות לכל התנגדויות שהלקוחות יכולים להביע. נסחו סיפור\ תשובה טובה לתירוצים כמו "למה צריך ליווי כזה ארוך"? "האם בזום אני אקבל מענה אישי?" , "למה המחיר כזה גבוה?", וכן הלאה. אתם יודעים איזה התנגדויות יכולות לעלות (ואם לא, זה בסדיו ק הזמן לבדוק את זה! חשוב ממש!) ותפתרו אותן עוד לפני שהן מתחילות לצוץ. ספרו סיפורים של פתרונות להתנגדויות.

 

שימו לב.
לכל  אחד מהסעיפים האלו יכולים להיכתב עשרות סיפורים. שבו כמה דקות עם עצמכם ומצאו רעיונות לכל סעיף. על כל אחד מהם אתם יכולים ליצור תוכן. והכי חשוב: אל תשכחו לשלב ולגוון.

 

תמהיל טוב בין כל הקטגוריות האלו, שילוב סיפורים מוצלח, מכל התחומים האלו, יוכל לסגור לכם את הפינה של אסטרטגיית התוכן.

 

אתם עוד פה? לכו לספור עד 5 ואז לכתוב😊

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן