הגיע הזמן להתרגש.

יש המון מומחים לתוכן ומדיה שמתמחים בשיווק עסקי, שמאמינים ומלמדים סגנונות שונים לשיווק, וכולם ירצו ללמד אתכם, כל אחד לפי שיטתו, מה הכתיבה הנכונה ביותר, עבור עצמכם ועבור העסק שלכם. סביר להניח שהם עצמם יהיו שונים אחד מהשני בתאוריות שהם פתחו ובישום הפרקטי של שיטת השיווק שלהם, אבל אין ספק שדבר אחד יהיה מסוכם באופן מוחלט על כולם: כוחו הבלתי המעורער, של הפוסט שמעורר רגש.

פוסטים ברשתות חברתיות שמצליחים לעורר רגש אצל הקוראים הם כלי השיווקי החזק ביותר עבור בעלי עסקים. תוכן רגשי מוביל למעורבות גבוהה יותר עם המותג ועם העסק. בעקבות המעורבות הלקוח מרגיש מושקע ובדר"כ מבצע התקשרות ורכישה בעסק.

ישנן מספר דרכים לעורר רגש בפוסטים, אבל  לפני שמתחילים לכתוב, צריך להחליט איזה רגש אנחנו רוצים לעורר אצל הקורא, ואחר כך למצוא מהי הדרך הטובה ביותר, ובאיזה פלטפורמה להשתמש, כדי להעביר אותו לקהל.

לדוגמה, אפשר לעורר השראה והתלהבות עם פוסט המתאר הישג מרשים של לקוח או סיפור הצלחה אישי. פוסט הומוריסטי יכול לעורר שמחה וצחוק.
תיאור מצב קשה שעבר הלקוח וכיצד המוצר עזר לו, יגרום לקורא תחושת הקלה ואופטימיות.

ניתן גם לנסות ולעורר תחושת דחיפות או החמצה עם פוסט על מבצע מוגבל שהולך להסתיים.

פוסט שמשתף הישג מרגש של לקוח נאמן יכול לעורר תחושת גאווה. גם תיאור מסע אישי שעבר הלקוח עד להצלחתו יהיה אפקטיבי.

את התוכן אפשר כמובן לייצר בטסקטים כתובים, רבי מלל,  אבל צריך לזכור שגם שיתוף תמונות וסרטונים מרגשים הוא כלי חזק לעורר תגובה רגשית. ויזואליות אותנטיות מדברות ישירות ללב.

 

אין ספק שניצול מושכל של תוכן רגשי בפוסטים יכול לחזק מאוד את הקשר הרגשי של העוקבים עם המותג ולהגביר מעורבות עם התוכן השיווקי ברשתות החברתיות.


הכי חשוב לזכור, שלא כדאי לשווק באופן ישיר לקהל העוקבים שלכם. אל תדחפו להם מוצרים או תנסו לחנך אותם. הכי כדאי שתנסו לרגש את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. הם כבר יודו לכם על זה. בוודאות.

אז תעצרו רגע, ותחשבו, מה מרגש אתכם?
בעצם יותר חשוב, מה ירגש, מה באמת ירגש, את הלקוחות שלכם?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן