בשביל מה בכלל צריך מנהל תוכן?

רוב בעלי העסקים יודעים כבר ממזמן, שלהתמקצע בתחום העיסוק שלנו כבר לא מספיק. כיום, בין כל השפע והכמויות האדירות של התכנים שהלקוחות שלנו מוצפים בהן, אנחנו חייבים להיות שם. חייבים להיות נוכחים ברשתות הברתיות, להיות בלב הזירה השיווקית ולעסקו שלנו חייבת להיות נוכחות דיגיטלית. אין ספק שאנחנו חייבים "להנכיח את העסק" שלנו בפלטפורמות השיווק והפרסום ובעיקר לפעול ברשתות החברתיות, שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו מסתובבים בהן.

אבל האמת היא, שהזמן שלנו מוגבל. הרבה בעלי עסקים לא מצליחים למצוא את הזמן או אפילו את היכולת לשלב בין העשייה המקצועית והאינטנסיבית של העסק לבין מלאכת השיווק הלא פשוטה. בטח לא באופן רציף ועקבי. זו הסחבה שהרבה עסקים מעסיקים כיום מנהלי מדיה ותוכן, לניהול הזירה השיווקית והעסקית של הספק.

בעלי עסקים זקוקים למנהל מדיה ותוכן ממספר סיבות עיקריות:

  • חשיפה: מנהל המדיה מסייע להגדיל את החשיפה והנראות של העסק ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות שונות.
  • תוכן: מנהל התוכן יוצר ומפיץ תכנים איכותיים ומעניינים שמושכים לקוחות פוטנציאליים חדשים.
  • מיתוג : מנהל המדיה בונה אסטרטגיית תוכן עקבית שתורמת למיצוב ומיתוג העסק.
  • ניתוח : מנהל המדיה עורך מעקב וניתוח של ביצועי התוכן ומספק תובנות שיווקיות.
  • חסכון בזמן: מאפשר לבעל העסק להתמקד בעיקר עיסוקו בזמן שמישהו מקצועי מנהל עבורו את המדיה והתוכן.
  • מקצועיות : מנהל מדיה מקצועי מביא עמו ידע ומומחיות בתחום.
  • יצירתיות : מנהל מדיה ותוכן מביא חשיבה יצירתית ורעיונות מקוריים לקמפיינים ולתכנים, דבר שלעיתים חסר לבעל העסק.
  • ראייה אובייקטיבית : מנהל מדיה חיצוני מביא נקודת מבט אובייקטיבית וביקורתית שלעיתים חסרה לבעל העסק..
  • חיסכון כספי : העסקת מנהל מדיה חיצוני יכולה להיות חיסכון כספי לעומת העסקת עובד שכיר.

אין ספק שהעסקת מנהל תוכן ומדיה בעסק, יכולה למנף את העסק, ואת מלאכת השיווק להצלחה גדולה, ולמצב את בעל העסק כדמות אוטוריטה משמעותית בתחום.
הרבה עסקים כבר מחזיקים מנהל תוכן בעסק שלהם. הם כבר מבינים עד כמה זה חשוב ומשמעותי.
ואתם?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן