אתם יודעים איזה סוג תוכניות הכי אהוב על צופי הטלוויזיה בכל העולם? לא תאמינו!
תוכניות ראליטי. על פי מחקרים שערכו, התברר, שתוכניות הראליטי, על כל הסוגים והגוונים, הן התוכניות שאנשים הכי אוהבים לעקוב אחריהם. ולמה? כי זה מרגיש לצופים ממש הדבר האמיתי. (זה לא באמת אמיתי, אבל זה בדיוק העניין: מה שהצופים מרגישים וחושבים זה הדבר החשוב ביותר). תוכניות המציאות האלו גורמות לצופה להזדהות, להרגיש חלק ממה שקורה לאדם על המסך, (לא משנה אם מדובר בתוכניות בישול, הישרדות מסביב לעולם או מציאת שידוך מחת לחופה), הוא מרגיש מעורב רגשית והוא מתמכר לצפייה בתוכנית כזו.
קבלו שתי מילים: חיבור אישי. זה כל הקסם. נקודה.
ככל שתצליחו לחבר את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, ותייצרו "חיבור אישי" אליכם, זה יגביר פלאים את הנכונות שלהם לקנות דווקא אצלכם.
זה יכול להיות סיפור אישי שלכם על איך שהגעתם לתחום, או תמונה שלכם יחד עם לקוח, (כי תמונה תמיד יוצרת חיבור אישי). זה יכול להיות שיתוף שלכם במשהו משמח או דווקא קשה ומורכב מתהליך העבודה שלכם, וזה יכול להיות הסבר למה דווקא אתם מתאימים לעזור להם- תפרטו מהו החיבור האישי שלכם, לעסק שלכם.
חיבור רגשי יכול להיות הזדהות, או כל רגש משמעותי אחר שמתעורר אצל הלקוח.
מכירים את הפרסומות שקופצות ביו -טיוב של הילדים החולים שמבקשים ממכם לתרום ולפתוח את הכיס? הרי היה אפשר להסתפק בשחקן או קריין שיסביר ש"אנחנו צריכים כסף לרפואת ככה וככה",
אבל גם שם הם כבר מבינים: חיבור אישי יוצר הזדהות וחמלה.
סרטון של ילד חולה יעורר בנו תחושות עוצמתיות יותר מאשר סתם דיבורים על תרומות ומחלות.
נכון שבתחרויות ריאלטי, תמיד מספרים לנו "סיפור כואב" של המתמודדים? משהו שקרה לנו שהוא היה ילד, סיפור חיים קשוח, משהו שיסחט דמעות וילחץ על בלוטות הרגש של הצופה? הרי אין באמת שום קשר לסיפור העצוב, או להתמודדות החיים של הבחורה החמודה הזו שדומעת עכשיו על המסך ובא לנו לחבק חזק, וליכולות השירה שלה. או ליכולות הבישול שלה. או לכל יכולת אחרת.
מדובר שוב בניצול החיבור האישי של הצופה, למה שקורה על המסך.
אתם מנסחים פוסט? אתם רוצים לעורר מעורבות ורגש? חפשו קשר אישי.
את הקשר שלכם, או הקשר של הלקוח אליכם.
תעוררו רגשות.
זה בדיוק מה שיהפוך את הסיפור שלכם, לסיפור מוצלח הרבה יותר.