קטסטרופה!
התכוננת לכתוב פוסט, רצית, תכננת, התיישבת מול המסך\ דף לבן ואז…
בום! נאדה! גורנישט ! צרצרים!
בום! נאדה! גורנישט ! צרצרים!
זה לא שאין לך מוזה, זה לא שלא קיים רצון, התחושה היא שכל מאגר הרעיונות התייבש בבת אחת. שממה. צחיח לחלוטין.
זו אחת הסיבות העיקריות שאנשים פונים אלי לפגישת תוכן לעסקים. אנשים מרגישים שנגמרו להם כל הרעיונות. שאין להם מה לכתוב יותר על העסק שלהם. שאין להם מה לספר. הם מיואשים ממש וכמעט רוצים לוותר ולהרים ידיים.
אז זהו. שאסור להתייאש.
דבר אחד שלא תעזו לעשות.
אל!!! תקומו מהכיסא.
אל תתנו לדף הלבן לנצח.
בשום אופן לא להתייאש!!!
מה כן לעשות? לנשום עמוק.
חשוב שתדעו: זו הסיבה העיקרית שכדאי לתכנן את כל התוכן מראש.
להכין גאנט תוכן מסודר.
חשוב שתדעו מראש, מה אתם רוצים לספר.
בצורה כזו, עם אסטרטגית תוכן מסודרת, לעולם לא יגמרו לכם הנושאים לכתיבה.
ועכשיו, כשאתם תקועים מול הדף,
תחשבו רגע מה המסר הכי חשוב שאתם רוצים להעביר.
לא להתפזר. לא לנסות לכתוב על מליון דברים. זה סתם יוצר בלגן.
רעיון אחר: תיזכרו בלקוח אחד. מישהו שעזרתם לו עם השירות או המוצר שלכם. ספרו עליו. ספרו מה כאב לו. מה היה הקושי. ספרו איך הוא הרגיש אחרי השירות והליווי שלכם.
אולי תכתבו ציטוט ידוע, וקשרו לתחום שלכם?
אולי תכתבו טעות עיקרית שאנשים עושים, ולא מבינים איך זה מזיק עבורם?
אולי תכתבו קצת על עצמכם? תספרו למה אתם עוסקים בתחום שלכם?
אל תתקעו.
תכתבו.
פעם הבאה, תתכננו, תבואו מוכנים.
אבל הפעם?
היום?
עכשיו מול הדף הלבן?
אל תתנו לו לנצח אתכם.